Saturday, June 21, 2014

Shila Amzah dan Si Comel Panda . Aummm ( ゚ヮ゚)


Hai Geng ! ( ゚ヮ゚)  Wahhh, tadi masa tengah berFB terjumpa la video ni . Amboi amboi Kak Shila Amzah kita ni untung betul , kita baru tengok kat Tv je , dia dah jumpe siap boleh pegang-pegang lagi . Yang Si Panda ni pulak relaxxxx je makan , al-maklumlah yang datang melawatnya Shila Amzah la katakan ...



Haaa!! Tengok tu mesra betul . Woahhhhh ! Jangan jeles ye geng ?  

Ok geng . Pasangan panda gergasi dari China ni adalah simbol hubungan diplomatik antara Malaysia dan China yang telah terjalin selama 40 tahun . Lama tu ......  Pasangan panda gergasi ini akan berada di Malaysia selama 10 tahun melalui program Perjanjian Konservasi Antarabangsa Panda Gergasi Malaysia-China tetapi akan dikuarantinkan selama sebulan sementara untuk menyesuaikan dengan persekitaran di Malaysia ni . Melalui program yang dimeterai pada 2012, Malaysia mempunyai peluang untuk menjalankan penyelidikan pemuliharaan panda gergasi selain dapat membangun dan melatih pakar dalam bidang itu . 

Haaa ... Ni nak habaq mai kat hangpa , banyak sebenarnya faedah daripada kehadiran Panda ini . Bukalah mata hati kita agar kita sama-sama dapat melihat kebenaran dan membangun dengan jiwa yang besar .Saya bukanlah keyboard worrior yang nak bela atau pangkah sesiapa , tapi saya hanyalah penggemar, suka, minat yang amat dan taksub kepada benda comel seperti Panda ini . Hoho (^_^)  


No comments:

Post a Comment