Saturday, September 13, 2014

All The Best to Malaysia .



Assalamualaikum semua .
Ya Allah .
Lama betul tak post di blog ni .
Minta maaflah semua .
Sekarang lebih aktif di facebook .
Boleh lah ADD saya di SINI .

Banyak pekembangan baik ye semua ?
Alhamdulillah .
Sama samalah kita semua doa yang terbaik .


Tahniah banyak banyak buat DS HISHAMMUDDIN .
Salah seorang yang sangat sibuk sekarang ini .
Kami sentiasa doakan yang terbaik buat DS .

Tadi pagi ke Pengkalan Kubor .
Tengah bersiar siar di FB , ternampak satu gambar .


Terkejut sekejab .
Lepastu terharu pulak .
Hebatnya pemimpin kita .
Hormat orang tua .
Walaupun orang tua tu bukan sekapal dengan kita .
Sedangkan orang sekapal dengan dia pon dah 
tak hormatkan dia .
Baguslah , sekurang-kurangnya 
mata orang kat luar sana tu terbeliak sikit .
Mane tahu orang lain insaf tengok gamba ni .
HUHU .

Yang baik kita jadikan pedoman .
Yang buruk kita jadikan sempadan .
InsyaAllah =)



7 comments:

  1. Itulah pemimpin UMNO. Sopan santun dan berakhlak. Tak payah tunjuk alim pon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Tahniah jugak DS Hishammuddin. Tak pe sibuk, demi rakyat dan negara

    ReplyDelete
  3. Inilah rahsia mengapa UMNO bertahan. Kesopanan pemimpin dan aktivis kita..

    ReplyDelete
  4. Janji ALLAH. Jika kita redha dan sabar dengan ujian ALLAH akan angkat darjat kita.

    ReplyDelete
  5. Kena tiru sikap ni. Kalau tinggi manapun kedudukan kita, yang tua wajib kita hormat. Orang yang kenal Hishamuddin tahu sikap dia dari dulu.

    ReplyDelete
  6. Orang Pas nak buang dah Nik Aziz ni. Cantik tingkah laku Hishammuddin. Siapa kata dia elit?

    ReplyDelete