Wednesday, June 25, 2014

Pemimpin Kita Memang Awesome ! Bersyukurlahhh !!

Sedar tak sedar dah lebih dari 100 hari 'kita' menghadapi misteri MH370 . Seluruh rakyat Malaysia masih mengharapkan keajaiban akan berlaku . Dan kejaiban itu tidaklah mustahil, jika tidak hari ini , mungkin esok , mungkin lusa , mungkin minggu depan , mungkin tahun depan . Berkat doa semua rakyat Malaysia , InShaAllah kebenaran akan terungkai suatu hari nanti . 

Kadang-kadang , kita sendiri lupa akan perkara ini apabila kita sedang bergembira dan bersuka ria kerana bukan kita yang menghadapi masalah ini . Tapi kita tahu bahawa pemimpin-pemimpin kita tak pernah lupa , dalam setiap doa , dalam setiap saat , sudah pasti mereka akan mendoakan segala yang terbaik untuk rakyat mereka kerana kita adalah amanah yang Allah bagi kepada mereka . ^_^


Semua orang tahu , orang yang paling berat memikul tanggungjawab untuk mengatasi segala permasalahan setelah terjadinya tragedi MH370 ini ialah Datuk Seri Hishamuddin . Beliau sebagai Pemangku Menteri Pengangkutan sangat tabah menghadapi segala dugaan yang diberi Allah S.W.T . Kematangan beliau sangat teserlah saat mengendalikan segala-galanya . 

Selepas tanggungjawabnya dilepaskan kepada Datuk Seri Liow Tiong Lai , diharapkan DS Hishammuddin dapat menumpukan perhatian kepada Kementerian Pertahanan . Jangan risau Datuk , kami sentiasa dibelakang Datuk ! >_<   =D

7 comments:

  1. Benar, setelah segala usaha ikhtiar sama sama kita serahkan segala urusan kepada Allah

    ReplyDelete
  2. Aku doa mudah mudahan Datuk Hisham berjaya dalam kerjaya demi agama, bangsa dan tanahair.

    ReplyDelete
  3. Saya dulu tak minat politik tapi lepas MH 370 saya mula jadi pemerhati. Saya dapat lihat kesungguhan pemimpin kita untuk selesaikan masalah.

    ReplyDelete
  4. Kita hamba Allah. Pada setiap masa, kepada Allah kita berserah

    ReplyDelete
  5. Sayu jugak. Dah susah susah tiba tiba kena serah pada orang lain. Tak pe Bro, berlian di mana manapun tetap berharga.

    ReplyDelete
  6. Doa adalah senjata orang Mukmin. Mari kita teruskan berdoa.

    ReplyDelete
  7. Mudah mudahan doa kita semua dimakbulkan

    ReplyDelete