Friday, July 4, 2014

Seluruh Malaysia Turut Bersimpati - Insiden Kereta Perisai


Tiada yang sangka , tiada yang menduga ... Dalam bulan yang mulia ini ada yang bakal diduga dengan ujian sebegini ... Rahsia Allah itu banyak . Mungkin besar hikmah dari kejadian ni . Takziah diucapkan buat keluarga mangsa .

Diharapkan agar keluarga magsa banyak bersabar . Kalian tidak bersendirian . Kami rakyat Malaysia mendoakan kesejahteraan mangsa dan keluarga mangsa .

Menteri Pertahanan kita juga tidak lupa untuk mengucapkan takziah ... Itu menunjukkan bahawa pemimpin kita ini sangat prihatin terhadap apa yang berlaku kepada rakyat negara kita ini . Kepada keluarga mangsa , jangan risau sebab kita pasti akan ada bantuan untuk kalian .


5 comments:

  1. Takziah moga Allah merahmati

    ReplyDelete
  2. Ajal maut di tangan Tuhan usaha ikhtiar di tangan kita. Mohon Menteri Pertahanan berikan perhatian kpd peralatan tentdra kita

    ReplyDelete
  3. Sleps habis tanggungjawab brrkenaan MH370 diharapkan dato sri dpt memberikan tumpuan terhadap kementerian pertahanan ...

    ReplyDelete
  4. Ada maklumat menyatakan faktor ' usia ' jentera memungkinkan kemalangan. Kita mengharapkan agar kajian terperinci dilakukan beserta dengan usaha penambahbaikan.

    ReplyDelete
  5. Kita tahu Menteri sibuk tapi berilah perhatian kepada pihak tentera yang menjaga keselamatan negara. Kita yakin kemampuan Menteri kerana beliau telah membuktikannya.

    ReplyDelete